Як стати партнером Беру?

У вересні 2020 року Яндекс. Маркет» оголосив про ребрендінг «Беру». 1 жовтня маркетплейс було переміщено до розділу «Покупки» на «Яндекс. Маркеті» і перестав існувати як бренд.

Реєстрація

  1. Ознайомтеся з вимогами до джерел трафіку – майданчиків та способів розміщення.
  2. Авторизуйтесь на Яндексі. …
  3. Перейдіть до Яндекс Дистрибуція.
  4. Вкажіть свої контактні дані та інформацію про свій майданчик: …
  5. За бажанням ви можете підключити до партнерської мережі Маркета кілька майданчиків. …
  6. Натисніть кнопку Готово.

Для реєстрації потрібна пошта на Яндексі. У реєстраційній формі потрібно вказати ПІБ, контакти, далі вибрати категорію товарів. Потім визначитися з моделлю співробітництва: FBY, FBS, DBS; вказати місто, адресу сайту (домен), назву магазину. Укладення договору.

loading
×