Як у зумі розбити учасників на групи?

На екрані Вашого монітора праворуч знизу з'явиться кнопка «сесійні зали» ( breakout rooms). Організатор мітингу Zoom може поділити учасників на окремі сесійні зали вручну або автоматично.

Щоб розподілити учасників по залам, натисніть кнопку Призначити поряд із залом, до якого потрібно додати учасників, та виберіть учасників, яких потрібно помістити в цей зал. Повторіть це для всіх залів.

Як це зробити:

  1. Зайдіть до свого кабінету на сайті zoom.us.
  2. Виберіть «Параметри», відкрийте вкладку «Конференція» — «На конференції (розширені)».
  3. У списку розширених налаштувань знайдіть опцію «Сесійні зали», активуйте її та дозвольте організаторам призначати учасників сесійних залів.

May 27, 2020

Створення каналу (групи) у чаті особистого кабінету zoom. Для цього ви заходите до чату особистого кабінету, створюєте новий канал( групу) і називаєте його (наприклад "1-А"). Додаєте до цього каналу всіх учнів та вчителів вашого класу.

loading
×