Як відкрити суперечку на Аліекспрес Якщо товар не працює?

Для того, щоб відкрити суперечку, знайдіть у вашому списку замовлень даний товар та натисніть на кнопку «Відкрити спір». Далі вибирайте пункт "Тільки повернення коштів" – це означає, що ви хочете отримати компенсацію, але не збираєтеся відправляти річ назад. На запитання «Чи ви отримали товар?» відповідаєте «Так».Oct 24, 2022

авторизація в особистому кабінеті на сайті Аліекспрес; вибір потрібного замовлення у розділі "Мої замовлення"; перехід за посиланням "Відкрити суперечку»; заповнення форм, що виводяться на екран онлайн-сервісом.

Якщо вам довелося придбати повністю несправний товар, відправляйте його назад та вимагайте повне відшкодування його вартості. Некритичні проблеми, які виникли в процесі експлуатації, простіше вирішити самотужки, звернувшись до місцевого сервісного центру.

Покупець просто хоче повернути товар Суперечка відкривається, коли покупець хоче повернути товар, при цьому товар прийшов повністю, він не має ушкоджень або шлюбу. Покупець може повернути товар, тільки якщо він не має слідів використання і не розкрито оригінальну упаковку.

loading
×