Як відмовитися від замовлення в Сітілінці?

Чи можна скасувати замовлення? Оновлення параметрів замовлення та опція скасування доступні в «Особистому кабінеті» (при авторизації). Також виконати операції можна через спеціалістів контактного центру. Якщо Ваше замовлення було оплачено, для повернення коштів, будь ласка, зв'яжіться з співробітниками контактного центру.29-Mar-2020

Зайдіть до особистого кабінету та знайдіть замовлення, який ви вже оплатили онлайн банківською карткою Натисніть кнопку "Скасувати». На цьому все!

Після оплати клієнт зобов'язаний забрати оплачений замовлення не не пізніше ніж у 10 робочих днів, якщо після закінчення терміну, ви не забрали оплачений замовлення, Резерв буде розформований, із зарахуванням коштів на баланс клієнта або на розрахунковий рахунок.

Що потрібно зробити для повернення грошей за неякісний товар:

  1. Скласти письмову претензію. Це можна зробити самостійно. У ній вказується вимога про повернення грошей та розірвання договору купівлі-продажу.
  2. Прийти до гарантійного відділу з претензією та технікою.
  3. Дочекатися результатів експертизи (якщо призначено).
loading
×