Як відновити свої замовлення у Joom?

Якщо ви авторизувалися тим самим способом, але замовлення все одно не відображаються в секції Мої замовлення, напишіть у службу підтримки. У зверненні повідомите, будь ласка, адресу електронної пошти або телефон, який ви вказували при здійсненні покупок — ці дані допоможуть нам знайти ваші замовлення.

Натисніть на іконку свого профілю та виберіть Мої замовлення. Відкрийте замовленняВи хочете відстежити. На веб-сайті відстеження можна знайти відразу в картці замовлення. У додатку у картці замовлення відображаються лише останні статуси.

Як авторизуватись?

  1. Натисніть на іконку «Увійти" у правому верхньому куті.
  2. Виберіть зручний для вас спосіб авторизації. Доступні методи авторизації залежать від того, де ви знаходитесь. …
  3. Якщо потрібно, введіть логін та пароль. …
  4. Дозвольте доступ до вашої e-mail адреси, якщо потрібно.

Як мені знайти номер відстеження Джум?

  1. Зайдіть в Джум — Профіль.
  2. Натисніть “Мої замовлення
  3. Детальна інформація про товар.
  4. Скопіюйте номер відстеження в нижній частині вікна.
  5. Потім введіть номер відстеження, який скопіювали з Джум, та вставте його у пошукове поле на сторінці онлайн-сервісу ТрекРу.

May 28, 2019

loading
×