Як виміряти сприйняття бренду?

Сприйняття бренду — це сукупність почуттів, досвіду та думок споживача, які пов'язані з продуктом чи послугою компанії. Це те, що, на думку людей, є брендом, а не те, як він себе позиціонує.

Величина емоційної цінності = Частка споживачів, що поділяють емоцію, що набрала найбільше голосів у відсоткових пунктах / 10. Величина сили бренду = Знання бренду × Розмір емоційної цінності + Величина фізичної цінності.

Сформулювати їх можна кількома способами:

  1. Акцент на матеріальній вигоді від здійснення покупки.
  2. Ментальний контекст …
  3. Формування безпосередньо переживання від споживання товару.
  4. Акцент на соціальній та культурній складовій …
  5. Метод «довгих рук».
  6. Реалізація мрії.
  7. Формування Alter Ego.

26-Jan-2022

loading
×