19Тра
2023
admin / Українцям / 0 comment
Як виміряти сприйняття бренду?
Сприйняття бренду — це сукупність почуттів, досвіду та думок споживача, які пов'язані з продуктом чи послугою компанії. Це те, що, на думку людей, є брендом, а не те, як він себе позиціонує.
Величина емоційної цінності = Частка споживачів, що поділяють емоцію, що набрала найбільше голосів у відсоткових пунктах / 10. Величина сили бренду = Знання бренду × Розмір емоційної цінності + Величина фізичної цінності.
Сформулювати їх можна кількома способами:
- Акцент на матеріальній вигоді від здійснення покупки.
- Ментальний контекст …
- Формування безпосередньо переживання від споживання товару.
- Акцент на соціальній та культурній складовій …
- Метод «довгих рук».
- Реалізація мрії.
- Формування Alter Ego.
26-Jan-2022