Як визначити частотність хештегів?

Низькочастотні хештеги – До 50 тисяч публікацій. Часто низькочастотні хештеги мають «довгий хвіст» та містять геотег не всього міста, а району чи округу. Приклад: #доставка ідимки — низькочастотний хештег. Під ним в Інстаграмі є лише 3424 публікації.

Як підібрати хештеги для свого бренду

  • Почніть із ключових слів: виберіть у Instagram пошук по хештегам і вводіть слова, що стосуються вашої діяльності. …
  • Врахуйте, що популярні та трендові слова (такі, як #love, #selfie або #smile) – не найефективніші. …
  • Підберіть нішеві, тобто середньо- та низькочастотні теги.

Немає складнощів з тим, як подивитись статистику переходу з хештегам в Інстаграм. Виберіть потрібну публікацію, де ви розміщували ключові фрази, і натисніть «Статистика». У розділі «Покази», якщо до вас на сторінку перейшли по хештегам, буде відповідна позначка.

loading
×