Як визначити ціль у тексті?
Цілі текстів можуть бути найрізноманітнішими: передати накопичене людьми знання, розповісти про нові унікальні результати в якійсь галузі, привернути увагу до чогось, поділитися своїми ідеями чи емоціями, сформувати ставлення до якогось феномену, розважити читача, шокувати його, відзвітувати про виконану роботу.
Цільова аудиторія – Це група читачів, на відгук яких розрахований продавець текст. Відгук, у разі, має на увазі інтерес до того, про що написано в тексті, та бажання скористатися пропозицією (товаром чи послугою). Копірайтеру, який пише продає текст, дуже важливо мати поняття про цільової аудиторії.
Комунікативна завдання тексту (комунікація – спілкування) – завдання спілкування, тобто. завдання, яку автор ставить перед читачем і розкриття якої створюється текст. Пропозиція, в якій поставлена комунікативна завданнязазвичай знаходиться на початку тексту.