Як визначити популярність бренду?
Впізнаваність бренду (Brand Recognition) – це рівень обізнаності потенційних споживачів про бренд (торгову марку). Вимірюється кількісним дослідженням на цільовому ринку як відношення кількості обізнаних про бренд потенційних споживачів до їх загальної кількості.
Терміном «впізнаваність бренду» описується здатність потенційних покупців згадати чи дізнатися популярну торгову марку під час виборів чи безпосередньої купівлі товару. Також сюди входить здатність споживачів швидко та легко ідентифікувати бренд за окремими характеристиками.
Як виміряти впізнаваність бренду: 7 способів
- Трафік на сайті …
- Відвідування за брендовими запитами.
- Згадки …
- Приріст лідів, збільшення доходу…
- Залучення до соціальних мереж …
- Метрики реклами …
- Brand Lift.
Jun 28, 2022
Впізнаваність підвищує лояльність, збільшує довіру цільової аудиторії, формує позитивний імідж компанії та сприяє її просуванню. Якщо покупець може згадати торгову марку за потреби, отже, компанії вдалося побудувати необхідний асоціативний ряд.