Як запустити свою радіостанцію?

Повний пакет проектної документації середньостатистичної радіостанції у виконанні компанії, що має всі необхідні ліцензії, стоїть близько $3000. Ця цифра тьмяніє в порівнянні з витратами на обладнання, передавач, отримання частоти, ліцензії на мовлення тощо.

Якщо радіо спонсорується контентом (музикою, ефірами, сайтом):

  1. продаж реклами в ефірі радіо
  2. продаж реклами та іншої інформації на сайті радіо станції
  3. платні ротації пісень в ефірі
  4. розміщення на сайті стандартних рекламних блоків (банери, Яндекс.Директ, Google Adsense)

Базова ставка разової плати для одного радіоелектронного засобу (РЕМ) становить 800 руб., Щорічної плати – 1400 руб. Ці цифри множаться на кількість використовуваних РЕМ радіоканалів та спеціальний коефіцієнт.

loading
×