Як зателефонувати до транспортної компанії СДЕК?

Куди скаржитися у разі затримки доставки

  1. Звернутися до одного з офіційних представництв компанії СДЕК.
  2. Взяти із собою паспорт та написати скаргу з вимогою про прискорення пересилання товару та витребування з поштового сервісу за затримку термінів пересилання грошової компенсації.

Якщо Вас не задовольнила якість наданих послуг, ми просимо Вас повідомити нас на електронну адресу [email protected], заповнивши форму претензійного бланку або у вільній формі. Ви можете бути впевнені в тому, що Вашого листа побачить керівництво компанії і будуть вжиті відповідні заходи.

Що робити, якщо вантаж втрачений

  1. Звернутися до одного з представництв служби доставки СДЕК.
  2. Написати скаргу, в якій вказати прохання про відшкодування за фактом втрати посилки.
  3. Дочекатися письмової відповіді.
  4. Отримати гроші.

21-Nov-2021

loading
×