Як здійснюється відправлення на перегін господарського поїзда з поверненням назад за диспетчерської централізації?

Відправлення на перегін господарського поїзда з поверненням назад або поїзда з підштовхуючим локомотивом, що повертається на станцію відправлення, провадиться за сигналами автоблокування з видачею керівнику робіт (головному кондуктору) або машиністу підштовхувального локомотива ключа-жезла на право зворотного

Відповідь: Відправлення господарського поїзда для роботи на перегоні із поверненням на залізничну станцію відправлення (коли перегін не закривається) здійснюється за сигналами автоблокування (по відкритому вихідному світлофору).

6. Відправлення господарських поїздів з роботою на перегоні та прибуттям на сусідню залізничну станцію, а також поїздів з підштовхуючими локомотивами, наступними на весь перегін, проводиться за роздільною здатністю вихідного світлофора.

Відправлення госп. поїздів проводиться з дозволів на бланку ДК-64. У ДУ-64 вказується кілометр початкової зупинки, прізвище та посада керівника та станція, куди виводитиметься господарський поїзд. Перший потяг слід із встановленою швидкістю, наступні зі швидкістю трохи більше 20 км/ч.

loading
×