Як зробити аналіз продажу?

Для ефективного управління продажами необхідно аналізувати такі групи показників:

  1. Фінансові показники – прибуток від продажів, Виручка та рентабельність.
  2. Клієнтська база – кількість клієнтів та структура.
  3. Бізнес-процеси – закупівлі та збут.
  4. Ресурси — кількість товарів, асортимент, персонал, інструменти продажів.

Факторний аналіз продажів Мета – виявити, які фактори впливають на обсяг продажів і якою мірою. Шаблон для розрахунків (завантажити за посиланням): Факторний аналіз. Для проведення факторного аналізу Необхідно розуміти, що таке виторг і що залежить вона від ціни на пропонований товар та обсягів збуту.

Аналітика продажів – цінний інструмент, який допомагає перевірити, як працює ваш бізнес-процес, і скласти план зростання виручки. Використовуйте наші підказки, щоб знайти помилки, відрегулювати роботу комерційного відділу та збільшити обіг.

loading
×