19Тра
2023
admin / Українцям / 0 comment
Як зробити аналіз продажу?
Для ефективного управління продажами необхідно аналізувати такі групи показників:
- Фінансові показники – прибуток від продажів, Виручка та рентабельність.
- Клієнтська база – кількість клієнтів та структура.
- Бізнес-процеси – закупівлі та збут.
- Ресурси — кількість товарів, асортимент, персонал, інструменти продажів.
Факторний аналіз продажів Мета – виявити, які фактори впливають на обсяг продажів і якою мірою. Шаблон для розрахунків (завантажити за посиланням): Факторний аналіз. Для проведення факторного аналізу Необхідно розуміти, що таке виторг і що залежить вона від ціни на пропонований товар та обсягів збуту.
Аналітика продажів – цінний інструмент, який допомагає перевірити, як працює ваш бізнес-процес, і скласти план зростання виручки. Використовуйте наші підказки, щоб знайти помилки, відрегулювати роботу комерційного відділу та збільшити обіг.