Як зробити автоматичну таблицю?
Перейдіть курсором на будь-яку комірку в межах цього діапазону та виберіть інструмент «Головна»-«Форматувати як таблицю» (CTRL+T). Excel автоматично розпізнає діапазон даних, а також великий рядок і відобразить результат у діалоговому вікні «Створення таблиці». Якщо ви згодні з параметрами, натисніть OK.
та виберіть Установки Excel. Виберіть категорію Правопис. Відкрийте вкладку Автоформат під час введення. В розділі Автоматично під час роботи встановіть або зніміть прапорець Створити обчислювані стовпці, заповнивши таблиці формулами, щоб увімкнути або вимкнути цей параметр.
Для створення розумної таблиці в Excel необхідно попередньо клікнути по будь-якому осередку всередині таблиці, а потім перейти на вкладку Вставка — Таблиця (або натиснути клавіші Ctrl + T).
Перетворення таблиці Excel у діапазон даних
- Клацніть у будь-якому місці таблиці, а потім перейдіть у конструктор на стрічці.
- У групі Інструменти натисніть кнопку Перетворити у діапазон. -АБО- Клацніть таблицю правою кнопкою миші, а потім у ярлику виберіть пункт Таблиця > перетворити у діапазон.