Як зробити добрий креатив для реклами?

Хороший креатив має відповідати трьом вимогам: чіпляти користувача і справляти перше враження візуальної складової; Нести корисну інформацію для людей-раціоналів. Які переваги пропонує продукт, яку проблему клієнт вирішить після цільової дії.

Креатив повинен відображати інтереси аудиторії та формувати потребу, навіть якщо аудиторія холодна.Можна виділити 5 етапів прийняття рішення про те, чи потрібна нам інформація чи ні:

  • Увага. …
  • Інтерес. …
  • Бажання. …
  • Мотивація. …
  • Дія.

11 жовтня 2019

Сильно насичувати елементами візуали не варто.Вибір зображення для рекламного креативу

  1. Беріть якістю.
  2. Головний герой …
  3. Покажіть об'єкт у незвичайному ракурсі.
  4. Зробіть рекламу "нерекламною" …
  5. Покажіть фото «до» та «після» …
  6. Використовуйте «карусель» зі знімків.
  7. Не розповідайте, а показуйте…
  8. Створюйте графічний контент
loading
×