Як зробити електронний підпис на порталі держпослуг?

Як зробити електронний підпис для Держпослуг подати заявку на придбання електронного підпису; сплатити виставлений рахунок; підготувати документи; особисто звернутися до офісу для отримання сертифіката ключа ЕП.

Щоб отримати УКЕП в УЦ ФНП Росії, вам потрібно:

  1. подати особисто заяву до територіального податкового органу, що видає електронні підписи (їх перелік можна, можливо завантажити за посиланням). …
  2. прийти особисто до УЦ ФНП Росії та пройти ідентифікацію. …
  3. документ, що засвідчує особу;
  4. СНІЛЗ;
  5. ІПН заявника;
  6. ІПН організації;

Зайдіть в особистий кабінет на gosuslugi.ru, натисніть на своє ім'я – відкриється меню облікового запису, виберіть рядок «Налаштування та безпека». На сторінці виберіть розділ «Електронний підпис». У ньому відобразяться всі сертифікати на ваше ім'я.

Для «Держпослуг» організації знадобиться кваліфікована ЕП. Проста ЕП юридичним особам не видається, а некваліфікована не підтримується порталом. Фізичній особі теж знадобиться кваліфікована ЕП, щоб використати всі можливості порталу.

loading
×