Яка має бути іскра на свічках запалювання?

Перед ухваленням рішення протестуйте наявність розряду на свічках: піднесіть провід до металу на 0,5 см і розкрутіть стартер. Біло-блакитна іскра сигналізує про норму.

Колір іскри має бути синій, а він червонуватий, відповідно потужність іскри слабка, звичайно це впливає на динаміку розгону, їзди та витрата може підвищуватися.

Нормальна робоча іскра має яскраво-фіолетовий відтінок. Якщо ж іскра жовтувата і слабка, значить, є проблеми з проводкою або котушкою. Якщо ж іскри ні зовсім, значить, котушка запалювання несправна.

Свічка №1 — еталонна, така має бути у повністю справному двигуні. Спідниця центрального електрода має світло-коричневий або світло-сірий колір, слідів зносу електродів немає, відкладів нагару мало свічка добре самоочищається.

loading
×