Яка має бути величина зарядного тиску у гальмівній магістралі?

Зниження тиску, яке спостерігається за манометрами, має бути: у гальмівній магістралі з нормального зарядного тиску на величину не більше ніж 0,2 кгс/см2 протягом 1 хв або 0,5 кгс/см2 протягом 2,5 хв; у живильній мережі з 8,0 кгс/см2 на величину не більше ніж 0,2 кгс/см2 протягом 2,5 хв або не більше 0,5 кгс/см2 в …

Пропоновані нормативи зарядного тиску в гальмівної магістралі хвостового вагона 4,5 кгс/см2 (для складу до 200 осей) і 4,0 кгс/см2 (понад 200 осей) при введеному зарядному тиск 5,0 – 5,2 кгс/см2 розходяться з вимогами Інструкції з експлуатації гальм № ЦТ-ЦВ-ЦЛ-ВНДІЖТ/277.

Гальма пасажирські вагони працюють за принципом стисненого повітря. Тиск повітря в гальмівний повітряної магістралі у пасажирських вагонів повинно бути від 5 Атмосфер до 5,2 Атмосфер – при такому тиску гальма відпущено.

При роздільній підготовці та випробуванні автогальм у двох складах, що знаходяться на різних шляхах, від стаціонарних установок або локомотивів з подальшим їх з'єднанням зарядний тиск для порожніх складів повинно бути 4 кгс/см2, для навантажених складів – 4,8-5,0 кгс/см2.

loading
×