Які бувають корпоративні компетенції?

Корпоративні (або ключові) – компетенції, що підтримують цінності та місію організації. Дані компетенції включають ділові та особистісні якості, які повинні бути властиві кожному співробітнику організації і, як правило, застосовні до будь-якої посади в організації.

До них відносяться інтелектуальні, соціальні та вольові. компетенції:

  • критичне мислення;
  • рішучість;
  • аналітичні здібності;
  • лідерство;
  • комунікабельність;
  • креативність;
  • вміння працювати в команді;
  • багатозадачність;

Корпоративні компетенції виявляються у діях працівника у межах його повноважень. Визначити, чи відповідає співробітник вимогам, можна за допомогою індикаторів. При цьому чим вища посада у фахівця, тим більш вираженими мають бути якості, навички тощо.

loading
×