Які гнучкі навички вказати в резюме?

Гнучкі або універсальні навички (Soft skills): це неспеціалізовані якості, які допомагають у робочому процесі. Наприклад, сюди можна віднести такі універсальні компетенції як: комунікабельність, креативність, уміння працювати у команді, і т.п.

Загальні професійні навички

  • знання однієї чи кількох іноземних мов, підтверджене тестами та іспитами;
  • володіння мовами програмування;
  • вміння планувати бюджет;
  • навик ведення ділового листування;
  • створення клієнтської бази, використання та збереження;
  • вміння знаходити необхідну інформацію;

Опишіть у резюме тільки ті професійні навички та вміння, які будуть корисні на передбачуваній позиції.Вказуйте релевантні посади навички

  1. Випишіть з опису вакансії згадки про необхідні професійні навички та якості;
  2. Порівняйте їх з тими, що вказані у вашому резюме і видаліть зайві;

Що писати в полі «Ключові навички»

  • понад 10 років роботи головним бухгалтером у іноземних компаніях;
  • успішний досвід керівництва бухгалтерією (до 10 осіб);
  • знання: податки, звітність з GAAP, сертифікат ACCA Dip IFR, атестат аудитора;
  • володіння програмами: 1С, БЕСТ, SUN, CMS, Консультант, Гарант, MS Office;
loading
×