19Тра
2023
admin / Українцям / 0 comment
Які гнучкі навички вказати в резюме?
Гнучкі або універсальні навички (Soft skills): це неспеціалізовані якості, які допомагають у робочому процесі. Наприклад, сюди можна віднести такі універсальні компетенції як: комунікабельність, креативність, уміння працювати у команді, і т.п.
Загальні професійні навички
- знання однієї чи кількох іноземних мов, підтверджене тестами та іспитами;
- володіння мовами програмування;
- вміння планувати бюджет;
- навик ведення ділового листування;
- створення клієнтської бази, використання та збереження;
- вміння знаходити необхідну інформацію;
Опишіть у резюме тільки ті професійні навички та вміння, які будуть корисні на передбачуваній позиції.Вказуйте релевантні посади навички
- Випишіть з опису вакансії згадки про необхідні професійні навички та якості;
- Порівняйте їх з тими, що вказані у вашому резюме і видаліть зайві;
Що писати в полі «Ключові навички»
- понад 10 років роботи головним бухгалтером у іноземних компаніях;
- успішний досвід керівництва бухгалтерією (до 10 осіб);
- знання: податки, звітність з GAAP, сертифікат ACCA Dip IFR, атестат аудитора;
- володіння програмами: 1С, БЕСТ, SUN, CMS, Консультант, Гарант, MS Office;