Які компанії найбільше витрачають реклами?

Головні рекламодавці в друкованих виданнях L'Oreal (267,2 млн.), «М. Відео» (199,5 млн), Volkswagen (185 млн), Ощадбанк (122,3 млн). Ще дві компанії витрачають на пресу менше 100 мільйонів, це Procter & Gamble (77,5 млн.) та Unilever (68 млн.).

Маркетологи Міжнародної маркетингової групи радять починати вкладати в рекламу 5% від доходу компанії посилаючись на світовий досвід. А за даними дослідницької, консалтингової компанії Gartner фірми витрачають в середньому 5-10% бюджету на рекламу.

Є багато порад про те, скільки компанії мають витрачати на маркетинг. У середньому, аналітики та експерти називають цифри у розмірі 7-12% від доходів. Але це лише загальний показник. p align="justify"> При формуванні маркетингового бюджету необхідно аналізувати значно більше інформації, ніж рядовий аналітик.

1. Google Ads. Ви вже знаєте, що Google – найбільша мережа PPC.рекламичастка якої на світовому ринку становить понад 78%.

loading
×