Які найважливіші показники для аналітики у Таргеті?

Основні медійні показники кампанії таргетованої реклами:

  • сума витрат на покази оголошення/групи оголошень
  • кількість показів
  • кількість переходів
  • CTR (Click Through Rate) – ефективність оголошення. …
  • eCPC (Effective Cost Per Click) – ефективна вартість переходу. …
  • CPF (Cost Per Follower)

Це абревіатура від Key Performance Indicators, що дослівно перекладається як ключові показники ефективності. KPI для рекламної кампанії — це метрики, яких потрібно досягти після завершення показу реклами чи певний період. Часто їх встановлює клієнт чи клієнт разом із фахівцем до початку просування.

Ефективність реклами завжди оцінюється за кількістю (охоплення, частота показів) та якістю залученого трафіку (кліки, перегляди-догляди (для відеореклами), заявки, ліди). Не варто забувати і про вартість конверсійних дій. Основні бізнес-метрики зручно відстежувати за допомогою зведеної статистики K50.

loading
×