Які особливості психічного розвитку дітей із розумовою відсталістю?

Специфіка порушень стану психічного здоров'я у розумово відсталих дітей характеризується насамперед тотальним недорозвиненням вищих коркових функцій, інертністю психічних процесів, тотальним недорозвиненням пізнавальної діяльності при вираженому стійкому дефіциті абстрактного мислення, процесів …

Розумово відсталі діти зазвичай користуються мимовільним запам'ятовуванням, тобто запам'ятовують яскраве, незвичайне те, що їх приваблює. Довільне запам'ятовування формується вони значно пізніше — наприкінці дошкільного, на початку шкільного періоду життя. Відзначається слабкість розвитку вольових процесів.

страждають глибокої розумовою відсталістю неспроможна освоїти навіть найпростіші навички самообслуговування (одягтися, вмитися, користуватися столовими приладами та ін.), їх мова або зовсім не сформована, або складається з небагатьох найпростіших слів, звернену до них мову розуміють мало, можуть не впізнавати людей. .

Процес мислення розумово відсталих дітей характерний тим, що він формується в умовах неповноцінного, спотвореного сприйняття, мовного недорозвинення та порушеного розвитку практичної діяльності.

loading
×