Які права має споживач, якому продано товар неналежної якості?

Споживач, якому було продано товар неналежної якості, вправі вимагати його заміни як на товар цієї ж марки (ціх же моделі та (або) артикула), так і на такий же товар іншої марки (моделі, артикула) з відповідним перерахунком покупної ціни.

1 ст. 16 Закону №2300-I). Які основні права мають споживачі? Серед ключових можна виділити чотири групи прав споживачів: право на безпеку товару (роботи, послуги); право на якість товару (роботи, послуги); право на інформацію про товари (роботи, послуги); право на судовий захист.

· Заміни недоброякісного товару товаром належної якості; · Пропорційного зменшення покупної ціни; · замість пред'явлення зазначених вище вимог покупець має право відмовитися від виконання договору роздрібної купівлі-продажу та вимагати повернення сплаченої за товар суми.

На вимогу продавця та за його рахунок покупець має повернути товар з вадами. Слід зазначити, що згідно з п. 35 Правил витрати на провадження повернення суми, сплаченої покупцем відповідно до договору, несе продавець.

loading
×