Які телепередачі неможливо знайти першими рекламою?
Не допускається переривати рекламою та поєднувати з рекламою способом "біжучого рядка" наступні телепередачі: 1) релігійні телепередачі; 2) телепередачі тривалістю менш як п'ятнадцять хвилин.
У рекламі не допускаються:
- використання іноземних слів та виразів, які можуть призвести до спотворення змісту інформації;
- вказівку те що, що об'єкт рекламування схвалюється органами структурі державної влади чи органами місцевого самоврядування чи його посадовими особами;
У рекламі товарів при дистанційному способі їх продажу мають бути вказані відомості про продавця таких товарів: найменування, місце знаходження та ОГРН юридичної особи; прізвище, ім'я, по-батькові, ОГРН індивідуального підприємця.
Інші радіопередачі можуть перериватися рекламою стільки раз, скільки п'ятнадцятихвилинних періодів включають ці радіопередачі, а також додатково спонсорською рекламою безпосередньо на початку та безпосередньо перед закінченням радіопередачі за умови, що загальна тривалість такої спонсорської реклами не …