Які управлінські компетенції?

Управлінська компетенція – під цим словосполученням розуміють особисту чи ділову якість, навичку, модель поведінки, володіння яким допомагає успішно вирішувати певну управлінську завдання та домагатися високих результатів.

Основні управлінські навички Керівника: Реальне планування — що потрібно зробити, чи це вдасться зробити наявними ресурсами. Організація роботи — як робитимемо, що для цього потрібно, що заважає чи заважатиме. Делегування — чи справиться співробітник із завданням, чи досить зрозуміле завдання.

До них відносяться інтелектуальні, соціальні та вольові. компетенції:

  • критичне мислення;
  • рішучість;
  • аналітичні здібності;
  • лідерство;
  • комунікабельність;
  • креативність;
  • вміння працювати в команді;
  • багатозадачність;
loading
×