Які запити вважаються низькочастотними?

Види пошукових запитів щодо їх частоти низькочастотні (НЧ) – до 100 показів на місяць; середньочастотні (СЧ) – до 1000 показів на місяць; високочастотні (ВЧ) – від 1000 показів на місяць.11 Nov 2021

Високочастотний запит (ВЧ) – найбільш запитуване слово (слова, фрази) у конкретній тематиці (найпопулярніші запити). Як правило, високочастотним ключовим словом називають запитчастота якого перевищує 10 000 показів на місяць.

Як підібрати низькочастотні запити? Використовуйте все запити, які ви знайдете до 1 показу на місяць. Чим більше зберете, тим краще. Чим більше запитів позначиться на сайті, тим більше низькочастотного трафіку і тим оперативнішим буде просування по середньо- та високочастотним запитам.

Низькочастотні ключові слова – це запити, які мають до 200 показів. Як правило не мають входжень, або мають кілька вхідних супер низькочастотних запитів. Зверніть увагу, залежно від геотаргетингу частотність ключових слів може змінюватись.

loading
×