Який люксовий бренд?

2022 р. Apple повернув собі статус найдорожчого бренду у світі (його вартість становила 947,1 млрд доларів), і цей гравець має всі шанси досягти позначки в трильйон доларів.

2021 р. В Interbrand представили щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів світу. Louis Vuitton визнали самою дорогий компанією класу люкс (+16 відс, 36,7 млрд дол). Французька люксовий будинок розташувався на 13-му місці і став єдиною модною компанією, яка увійшла до топ-20.

Швидкорослі бренди. Лідером рейтингу став Cartier, його вартість збільшилася на 88% за рік і досягла $10,1 млрд. У топі також опинилися YouTube (+83% $86,2 млрд) та Tesla (+78%, $75,9 млрд). Загальна вартість ста брендів, що входять до рейтингу, за рік збільшилася на 23% і оцінюється майже $8,7 трлн — це новий рекорд.

Топ-100 брендів за версією BrandZ

МісцеБрендВартість
1McDonald's415.855
2Apple352.206
3Microsoft326.544
4Google323.601
loading
×