Який люксовий бренд?
2022 р. Apple повернув собі статус найдорожчого бренду у світі (його вартість становила 947,1 млрд доларів), і цей гравець має всі шанси досягти позначки в трильйон доларів.
2021 р. В Interbrand представили щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів світу. Louis Vuitton визнали самою дорогий компанією класу люкс (+16 відс, 36,7 млрд дол). Французька люксовий будинок розташувався на 13-му місці і став єдиною модною компанією, яка увійшла до топ-20.
Швидкорослі бренди. Лідером рейтингу став Cartier, його вартість збільшилася на 88% за рік і досягла $10,1 млрд. У топі також опинилися YouTube (+83% $86,2 млрд) та Tesla (+78%, $75,9 млрд). Загальна вартість ста брендів, що входять до рейтингу, за рік збільшилася на 23% і оцінюється майже $8,7 трлн — це новий рекорд.
Топ-100 брендів за версією BrandZ
Місце | Бренд | Вартість |
---|---|---|
1 | McDonald's | 415.855 |
2 | Apple | 352.206 |
3 | Microsoft | 326.544 |
4 | 323.601 |