Який має бути title?

Часто використовуваний розмір Title у Google складає 30-70 символів. Оптимальною довжиною Title, що дозволяє ефективно використовувати ключові фрази та додатковий текст, можна вважати 70-80 символів.

Висновки

  1. Правильний тайтл = вище CTR у пошуковій видачі, ніж у конкурентів;
  2. Спочатку тільки частотне слово або фраза;
  3. У перших 55 символах використовуйте найчастіші слова;
  4. Ніколи не робіть title у відриві від семантичного ядра;
  5. Завжди грамотно розподіляйте сторінки, залежно від ключових запитів;

Як правильно заповнювати мета-тег TITLE

  1. TITLE повинен починатися з найголовнішого ключового слова; наприклад, для сторінки товару це назва товару, а для сторінки категорії – назва категорії;
  2. бажано не схиляти найголовніше ключове слово, не змінювати слова місцями;

Довжина метатега title (тайтл) – повинна бути у межах 70-80 знаків або 10-12 слів, сформованих у зв'язкову фразу з використанням ключових фраз.

loading
×