Який найважливіший етап продажів?

Виявляємо клієнтські потреби Цей етап – найважливіший і його пропускати не можна. Але саме цей етап часто непробивний: потенційний покупець не пропускає менеджера далі. «Всі люблять купувати, але ніхто не любить, коли їм продають» – ця горезвісна фраза якнайкраще відображає всі проблеми етапу 2.15 Apr 2021

Виявлення потреб Один із самих важливих кроків, зробивши все правильно тут, на наступних не просто підете, а полетіть. Немає кращого способу дізнатися потреби та цілі ваших потенційних клієнтів, ніж щира розмова. Щоб спонукати потенційного клієнта поділитися, ставте відкриті запитання.

Що саме головне у будь-яких продажах? Звісно ж, інтереси покупця. Неважливо, чим ви торгуєте – викрутками або дорогими заміськими віллами, без знання потреб клієнта ваша справа зупиниться. Ось чому так важливо ретельно вивчати уподобання та звички покупців.

7 етапів продажу: повний опис + приклади фраз

  • Встановлення контакту
  • Виявлення потреб
  • Презентація
  • Робота з запереченнями
  • Збільшення середнього чека
  • Закриття угоди
  • Отримання рекомендацій

20 Sept 2021

loading
×