Який найважливіший етап продажів?
Виявляємо клієнтські потреби Цей етап – найважливіший і його пропускати не можна. Але саме цей етап часто непробивний: потенційний покупець не пропускає менеджера далі. «Всі люблять купувати, але ніхто не любить, коли їм продають» – ця горезвісна фраза якнайкраще відображає всі проблеми етапу 2.15 Apr 2021
Виявлення потреб Один із самих важливих кроків, зробивши все правильно тут, на наступних не просто підете, а полетіть. Немає кращого способу дізнатися потреби та цілі ваших потенційних клієнтів, ніж щира розмова. Щоб спонукати потенційного клієнта поділитися, ставте відкриті запитання.
Що саме головне у будь-яких продажах? Звісно ж, інтереси покупця. Неважливо, чим ви торгуєте – викрутками або дорогими заміськими віллами, без знання потреб клієнта ваша справа зупиниться. Ось чому так важливо ретельно вивчати уподобання та звички покупців.
7 етапів продажу: повний опис + приклади фраз
- Встановлення контакту
- Виявлення потреб
- Презентація
- Робота з запереченнями
- Збільшення середнього чека
- Закриття угоди
- Отримання рекомендацій
20 Sept 2021