Який опір має бути на Бігунці?
У бігунках використовуються потужні резистори спеціальної конструкції з торцевими висновками, призначені для встановлення між пружинними контактами. У вітчизняних автомобілях найчастіше використовуються резистори опором 5,6 кОм, проте в різних бігунках можна зустріти резистори опором від 5 до 12 кОм.
Бігунок може елементарно сидіти надто низько і мати зазор між струмороздавальної пластиною та кришкою близько 10мм. Не дивно, що його пробиває! Лікується це встановленням кільця-проставки під бігунок (Підходить пластикова пробка від шампанського).
Для цього потрібно виміряти напругу на 7 контакті штекера (на дроті, не на трамблері). Підключаємо мультиметр на 7 контакт дроту і на кузов (масу), включаємо запалення … якщо напруга є, то все в порядку, якщо ж немає, то потрібно дивитися дроти або замок запалювання в салоні.
Бігунок складається з двох елементів: слайдер – ручка, за яку ведуть бігунок, замок – всередині нього сходяться частини блискавки. Саме розмірами і формою цих двох елементів різняться різні типи бігунків. При доборі бігунка необхідно звертати увагу на тип блискавки.