Який середній відсоток роялті?

За даними міжнародної асоціації франчайзингу, 6,5% – Це середня величина роялті, яка коливається в залежності від типу діяльності. У ресторанному та готельному бізнесі роялті можуть бути значно нижчими, ніж в інших областях – у середньому 4,5%.

Може виплачуватись у вигляді відсотка від вартості проданих товарів та послуг, відсотка від прибутку чи доходу. А також може бути у вигляді фіксованої виплати, у такому вигляді має деякі подібності до орендної плати. На відміну від комісії роялті не є одноразовим бонусом.

Паушальний внесок (від нього Pauschale «товстий шматок») — вартість франшизи, фіксована сума, яку франчайзі сплачує франчайзеру на початковому етапі Складає зазвичай 9-11% від загальних стартових витрат.

Роялті – Це платежі, які покупець франшизи регулярно (зазвичай щомісяця) виплачує компанії за те, що користується її брендом, досвідом, діловою репутацією та технологією. Як вираховуються такі платежі і чим вони відрізняються від паушального внеску та рекламних платежів, БІБОСС розповість у цій статті.

loading
×