Якою має бути конкурентна перевага?

До конкурентних переваг належить також низька вартість продукції, висока швидкість виробництва, можливість товару адаптуватися під потреби покупця та інші фактори. Щоб забезпечити стабільне зростання та розвиток бізнесу, компанії прагнуть сформувати стійку перевагу.Oct 28, 2021

Конкурентні переваги компанії – це особливості, які виділяють вашу фірму в очах потенційних покупців, роблять вашу продукцію або послуги привабливішими для клієнтів, ніж пропозиції конкурентів.

Конкурентна перевага — це унікальні характеристики, які вигідно відрізняють продукт/послугу з інших аналогічних суб'єктів ринку. Можуть ставитися до самого товару, додаткових послуг, каналів збуту чи продажу, технології виробництва.

Конкурентна перевага компанії виникає з вартості, яку компанія здатна створити для своїх споживачів і яка перевищує витрати на її створення. Вартість продукту — те, що покупці готові оплачувати.

loading
×